loading...

وبلاگ موضوع آزاد تبریز

انواع مختلفی از کنترل بارداری وجود دارند، اما هیچ یک از آنها 100 درصد مؤثر نیستند و میزان تأثیر آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. به این معنی که برخی از آنها نسبت به سایرین میزان شکست بالاتری دارند. در این مقاله، در مورد اثربخشی انواع روش های پیشگیری از بارداری آشنا خواهید شد.

اگر به دنبال یک کاندوم با کیفیت هستید، به شما خرید کاندوم ساگامی را از داروخانه آنلاین پیشنهاد می کنیم که بسیار نازک بوده و از لذت جنسی شما نمی کاهد.

روش های هورمونی

روش‌های هورمونی پیشگیری از بارداری با آزاد کردن فرم مصنوعی پروژسترون به نام پروژستین یا مخلوطی از پروژسترون و استروژن مصنوعی کار می‌کنند. پیشگیری از بارداری هورمونی با موارد زیر از بارداری جلوگیری می کند:

  • توقف تخمک گذاری
  • نازک شدن پوشش داخلی رحم، که لانه گزینی را برای جنین دشوار می کند
  • ضخیم شدن مخاط دهانه رحم و سخت شدن ورود اسپرم به رحم

هنگامی که کنترل بارداری هورمونی با شکست مواجه می شود، به یکی از دلایل زیر مربوط می شود:

  • عدم مصرف قرص، تزریق بعدی، یا تعویض چسب یا حلقه به موقع
  • مصرف آنتی بیوتیک
  • فراموش کردن مصرف قرص

با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، تزریق ضد بارداری موثرترین شکل کنترل بارداری هورمونی است. قرص های ضد بارداری، چسب ها و حلقه ها با استفاده معمولی حدود 91 درصد موثر هستند.

دستگاه های داخل رحمی (IUD)

دستگاه داخل رحمی (IUD) یک دستگاه T شکل است که پزشک آن را در قاعده رحم قرار می دهد.

آی یو دی های هورمونی برای جلوگیری از بارداری هورمون ها را ساطع می کنند، در حالی که آی یو دی های مسی روش شنای اسپرم را تغییر می دهند. هر دو نوع IUD همچنین مانع از ورود اسپرم به رحم می شوند.

آی یو دی های هورمونی بسته به برند، تا 3 یا 5 سال بیش از 99 درصد موثر هستند. ARHP همچنین بیان می کند که IUD مسی بیش از 99 درصد تا 12 سال موثر است.

IUD های هورمونی ممکن است تا یک هفته طول بکشد تا هورمون ها را آزاد کنند، بنابراین احتمال شکست آنها در هفته اول پس از قرار دادن بیشتر است.

علاوه بر این، در برخی موارد نادر، IUD های هورمونی و مسی می توانند جابجا شده و از دهانه رحم خارج شوند و بارداری امکان پذیر شود.

روش های ایجاد مانع

روش‌های بازدارنده پیشگیری از بارداری با مسدود کردن فیزیکی اسپرم از رسیدن به تخمک عمل می‌کنند. این روش ها عبارتند از:

  • کاندوم مردانه
  • کاندوم زنانه
  • دیافراگم
  • اسپرم کش
  • اسفنج

اثربخشی روش های ایجاد مانع متفاوت است. این روش ها 12 تا 28 درصد در جلوگیری از بارداری موثر هستند. دیافراگم و کاندوم مردانه موثرترین این روش ها هستند، در حالی که اسپرم کش کمترین احتمال را برای جلوگیری از بارداری دارد.

روش های ایجاد مانع معمولاً به دلیل خطای کاربر شکست می خورند. در برخی موارد، فرد ممکن است به اندازه کافی از یک روش مانع استفاده نکند و به اسپرم اجازه ورود به واژن را بدهد.

هر دو نوع کاندوم ممکن است بشکند یا پاره شود و گاهی اوقات دیافراگم یا اسفنج از جای خود خارج می شود. هر یک از این اتفاقات می‌تواند به اسپرم اجازه عبور و رسیدن به تخمک را بدهد.

روش های طبیعی

روش های طبیعی پیشگیری از بارداری برای جلوگیری از بارداری به قرص یا وسیله ای متکی نیستند. اکثر روش های طبیعی کنترل بارداری نیاز به برنامه ریزی دقیق و همکاری دقیق هر دو طرف دارند.

روش های طبیعی پیشگیری از بارداری عبارتند از:

  • خروج، یعنی بیرون کشیدن آلت قبل از وقوع انزال.
  • روش های آگاهی از باروری، که در آن یک زن چرخه قاعدگی و دمای بدن خود را ردیابی می کند تا تشخیص دهد که چه زمانی بارور و نابارور است.
  • آمنوره شیردهی، زمانی است که زن در دوران شیردهی نابارور است و ممکن است نیازی به استفاده از روش های پیشگیری از بارداری نداشته باشد.

روش های طبیعی پیشگیری از بارداری میزان شکست بسیار بالایی دارند. روش خروج 22 درصد نرخ شکست دارد، در حالی که روش های آگاهی از باروری در 24 درصد مواقع شکست می خورند.

روش آمنوره شیردهی (LAM) ممکن است تا 98 درصد در صورت اعمال موارد زیر موثر باشد:

  • نوزاد کوچکتر از 6 ماه است
  • زن حداقل هر 4 تا 6 ساعت به نوزاد شیر می دهد
  • کودک فقط شیر مادر دریافت می کند (بدون شیرخشک)
  • زن هنوز قاعدگی پس از زایمان نداشته است

تمام روش های طبیعی پیشگیری از بارداری به شدت به آگاهی بدن بستگی دارد. برخی از زنان ممکن است در محاسبه زمانی که بارور هستند اشتباه کنند.

توجه به این نکته مهم است که روش خروج اغلب با شکست مواجه می شود زیرا مایع قبل از انزال می تواند حاوی اسپرم باشد.

ویدا علیپور بازدید : 220 چهارشنبه 26 آبان 1400 زمان : 22:09

به چه دلیل بسیاری از داروخانه ها، به این سامانه روی می آورند؟
این روزها بسیاری از داروخانه ها در تلاش تا با پیوستن به سامانه داروخانه آنلاین از تمامی امکانات و خدمات این مجموعه استفاده نمایند. بسیاری از داروخانه های شبانه روزی برای اینکه داروخانه را در تمامی ساعت باز نگه دارند، مجبور هستند تا کل ساعات شبانه روز را در داروخانه بماند.بنابراین شما می توانید به راحتی با پیوستن به این سامانه بدون اینکه نیاز باشد تا پاسی از شب را در داروخانه بمانید به صورت آنلاین دارو را به دست پیک برسانید و خودتان استراحت نماییید. بنابراین بسیاری از داروخانه دارها می توانند بدون اینکه هزینه ای برای خرید و اجاره داروخانه داشته باشند به صورت آنلاین در این نوع سامانه ها، داروهای مورد نیاز مشتریان و بیماران را در ساعاتی که آنها میخواهند در اختیار آنها بگذارند.

مزایای استفاده از داروخانه آنلاین
این روزها با شیوع بیماری کرونا بسیاری از افراد می توانند از طریق استفاده کردن از تمامی خدمات و امکانات این داروخانه انلاین ها، هرآنچه را که نیاز دارند را تهیه کنند. بنابراین ما قصد داریم تا در این بخش شما را با مزایای استفاده کردن از این نوع داروخانه ها آشنا نماییم.

دسترسی راحت
دسترسی در هر ساعتی که شما بخواهید
خرید راحت
کاهش ترافیک در شهرهای بزرگ
کاهش هزینه های فردی که داروخانه دارد
خرید راحت تر محصولات جنسی
مطالعه نظرات کاربران و مشتریان
کدامیک از داروها را می توان از داروخانه آنلاین خریداری کرد؟
برخی از افراد می توانند تا از طریق خرید داروهای مورد نظر خود از داروخانه های آنلاین، نیازهای خود را در تمامی ابعاد برطرف نمایند. بنابراین شما می توانید بسیاری از داروها را از این داروخانه ها خریداری نمایید. خرید محصولات جنسی می تواند برای برخی از افراد آزار دهنده باشد. بنابراین شما می توانید به راحتی با سفارش دادن محصول مورد نظر خود، از این نوع داروخانه ها خرید نمایید. شما می توانید بسیاری از مکمل های غذایی، پروتئین ها، داروهای دیابت، چربی خون و بسیاری از داروهای ضد بارداری را نیز از این نوع داروخانه ها تهیه نماید. بنابراین دیگر نگران خرید هیچ نوع دارویی نباشید، و به راحتی اینکار را انجام بدهید.

داروخانه آنلاین یکی دیگر از دستاوردهای دنیای تکنولوژی
بسیاری از ما در تلاش هستیم تا از از طریق مدرنیته کردن خود و استفاده از تمامی عناصر مدرن نیازهای خود را برطرف نماییم. بنابراین داروخانه آنلاین و استفاده از سایر سامانه های هوشمند می تواند این امکان را به ما بدهد که به راحتی هر آنچه را که نیاز داریم را خریداری نماییم. استفاده از یک گوشی هوشمند و اتصال به دنیای اینترنت می تواند دروازه های بیشماری از یک دنیای مدرن را به شما بدهد. بنابراین شما می توانید به راحتی هر آنچه را که می خواهید از داروخانه های آنلاین تهیه نمایید. داروخانه های آنلاین این امکان را به شما می دهد که به راحتی بتوانید نیازهای خود را در تمامی ابعاد برطرف نمایید، و سطح سلامت را در کشور بالا ببریم.

پس:
بسیاری از افراد می توانند از طریق داروخانه های آنلاین بسیاری از داروها و مکمل های غذایی را خریداری نمایند. بنابراین شما میتوانید به راحتی بدون رفتن به داروخانه های حضوری با سفارش دادن داروی مورد نظر خود از داروخانه آنلاین علاوه بر آسان کردن کار خود، به کم شدن بار ترافیک در شهرهای بزرگ کمک نمایید. استفاده از سیستم داروخانه آنلاین می تواند سبب شود که شما بدون هیچ دلهره ای در زمانی که به آن دارو نیاز دارید آن را خریداری نمایید.

ویدا علیپور بازدید : 352 پنجشنبه 1 مهر 1400 زمان : 22:04

داروخانه آنلاین، که توسط داروسازی بی نسخه اداره می شود ، در تهران ، بی نسخه مستقر است و دارای مجوز سراسری است ، اگرچه به تهران ارسال می شود.

داروخانه آنلاین نه تنها داروهای تجویزی را پر می کند ، بلکه می تواند شامل داروهای بدون نسخه و مکمل های ویتامین نیز باشد. این داروخانه آنلاین داروهای شما را در بسته های مناسب برای استفاده در ساعات مشخصی از روز قرار می دهد ، بنابراین دیگر نیازی به جعبه قرص یا مرتب سازی داروهای خود نخواهید داشت. در صورت نیاز داروهای تجویزی در ظروف جداگانه عرضه می شود.

شارژهای خودکار به جای چرخه 90 روزه در چرخه 30 روزه تحویل داده می شوند. این به تیم داروسازی اجازه می دهد در صورت تغییر در رژیم درمانی شما ، به موقع داروها را تنظیم کنند. این شرکت بیمه می پذیرد و حمل و نقل رایگان است و اولین بیمه آن ظرف دو هفته به دست شما می رسد.

یک داروساز در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس شماست تا به هر سوالی که دارید پاسخ دهد. این داروخانه آنلاین توسط انجمن ملی تابلوهای داروسازی به رسمیت شناخته شده و در برنامه وب سایت های تأیید شده داروسازی شرکت می کند.

داروخانه آنلاین بی نسخه در تهران مستقر است و دارای مجوز خارج از تهران در شهرهای ایران () و ناحیه تهران است.

بیمه پذیرفته نمی شود ، اما داروخانه حمل و نقل استاندارد رایگان را ارائه می دهد که تحویل آن بین یک تا پنج روز پیش بینی می شود. در حال حاضر ارسال سریع وجود ندارد. پس از ارسال ، نسخه ها قابل بازگشت نیستند ، اما به شما توصیه می شود که در صورت مشاهده هر گونه مغایرت با سفارش خود ، ظرف 72 ساعت با داروخانه آنلاین تماس بگیرید.

یک داروساز در ساعات کاری (روزهای هفته از 8 صبح تا 8 شب EST و شنبه ها از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر EST) در دسترس است تا به هر سوالی که دارید پاسخ دهد. بسته به دارو ، پس انداز ممکن است تا 90 off از قیمت خرده فروشی باشد. این شرکت کدهای تبلیغاتی دوره ای را برای کاهش هزینه داروهای شما ارائه می دهد.

نامه های نسخه های من ضمانت تطابق قیمت داروهای عمومی را بر اساس قیمت قبل از کوپن آنها ارائه می دهد. این داروخانه آنلاین توسط انجمن ملی تابلوهای داروسازی به رسمیت شناخته شده و در برنامه وب سایت های تأیید شده داروسازی شرکت می کند.

برچسب ها داروخانه آنلاین ,
ویدا علیپور بازدید : 542 دوشنبه 29 شهريور 1400 زمان : 1:13

برای همه ما پیش آمده که خود و عزیزانمان بیمار شده ایم و در آن وضع ناخوش، جست و جو برای داروخانه شبانه روزی نزدیک، مزید بر علت شده باشد. خوشبختانه با ظهور داروخانه های آنلاین این مساله نیز برطرف شده است و به سادگی می توانیم از خدمات داروخانه های اینترنتی استفاده کنیم. تا انتهای مطلب همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس باشید و با بهترین سایت های داروخانه آنلاین در ایران آشنا شوید.

برای همه ما پیش آمده که خود و عزیزانمان بیمار شده ایم و در آن وضع ناخوش، جست و جو برای داروخانه شبانه روزی نزدیک، مزید بر علت شده باشد. خوشبختانه با ظهور داروخانه های آنلاین این مساله نیز برطرف شده است و به سادگی می توانیم از خدمات داروخانه های اینترنتی استفاده کنیم. تا انتهای مطلب همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس باشید و با بهترین سایت های داروخانه آنلاین در ایران آشنا شوید.

1.سایت داروخانه آنلاین

در این سایت هرروز ۱۲ ساعت از ۹ صبح تا ۹ شب در هفت روز هفته می توانید مواردی مثل داروهای مکمل، لوازم بهداشتی و آرایشی، مراقبت از کودک، تجهیزات پزشکی و… را سفارش دهید. این سایت اصل فعالیت خود را با داروخانه دکتر زهرا شهبازی شروع کرده اما همزمان با ده داروخانه دیگر نیز همکاری دارد تا بتواند بهترین خدمات را به مخاطبان برسانند.

یکی از نو آوری های کم نظیر داروخانه آنلاین تهیه پکیج های هدفمند است. اگر به تب پکیج ها مراجعه کنید خواهید دید چند محصول مکمل از برندهای مختلف برای اثر بخشی کنار یکدیگر آورده شده اند. به طور مثال پکیج شماره هشت برای تقویت سیستم ایمنی خانواده تعریف شده است و حاوی سه شربت مکمل است که با یکدیگر خوب کار می کنند.

ممکن است آن قدر عجله داشته باشید که مستقیم سراغ باکس جستجو و بررسی محصول بروید. اما اگر کمی بیشتر وقت دارید پیشنهاد می کنیم قسمت محصولات تخفیف دار و همینطور تب پرفروش ترین ها را نیز بازدید کنید.

2.سایت داروخانه آنلاین مثبت سبز

در این سایت هم به روال عادی و معمول همه داروخانه های آنلاین، دسته بندی هایی تعریف شده است که مخاطبان می توانند از آن ها یا از کارد جستجو محصول موردنظرشان را بیابند.

اما نکته بامزه ای که در طراحی سایت مثبت سبز وجود دارد این است که دسته بندی هایی بر اساس اندام و ارگان با تصاویر بامزه ای درنظر گرفته شده است. و شما با کلیک روی این دسته ها می توانید بفهمید که برای تقویت آن عضو یا اندام چه محصولاتی را می توانید مصرف کنید.

بهترین سایت های داروخانه آنلاین _ مثبت سبز

بر طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه میکند . که البته بیشتر این مراجعات غیر دارویی و صرف خرید محصولات بهداشتی و بعضا آرایشی می شود .

داروکده نیز با علم به این موضوع تصمیم به سهل نمودن ارتباط مخاطبان با محصولات داروخانه را دارد . لذا با این هدف وب سایت داروکده اقدام به نمایش و معرفی تمامی محصولات بهداشتی , آرایشی , مکمل , ارتوپدی و تجهیزات پزشکی داروخانه در محیط وب نموده است .
مسلما داروکده قصد ارائه و فروش دارو را ندارد , زیرا دارو حتما با حضور بیمار و ارائه نسخه پزشک و در حضور مسئول فنی و دکتر داروساز داروخانه میسر می باشد . اما با راه اندازی این وب سایت امید آن می رود تا مشتریان محترم قبل از حضور فیزیکی در محیط داروخانه بتوانند در فرصت مناسب و فارغ از مشغله اجناس مورد نیاز خود را بررسی , مقایسه و انتخاب نمایند و متعاقبا وقت و هزینه کمتری را صرف خرید احتیاجات مورد نیاز خود از داروخانه نمایند .

4سایت فردا مارکت

این داروخانه آنلاین یکی از مدرن ترین و آسان ترین سایت های داروخانه اینترنتی ایرانی است که انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و داروهای مکمل و بدون نسخه را ارائه می کند.

با کلیک روی آیکون واتس اپ که همیشه به صورت یک پاپ آپ روی صفحه نمایش داده می شود می توانید در کسری از ثانیه به پشتیباانی این داروخانه آنلاین منتقل شوید و تمام سوالات خود را بپرسید. این سایت برخلاف بسیاری دیگر از همتایانش که تنها در تهران خدمات رسانی می کنند ارسال به سرتاسر کشور را انجام می دهد.

5.داروخانه آنلاین شیدر

شاید خیلی بی راه نباشد اگر این سایت را داروخانه همیشه تخفیف دار بنامیم. داروخانه انلاین شیدر

بانک محصولات دارویی در زمینه مکمل غذایی، مولتی ویتامین، داروی گیاهی ، محصولات ، آرایشی و بهداشتی

و عطر و خوشبو کننده ها و تجهیزات پزشکی می باشد که امکان خرید آسان این محصولات را به صورت آنلاین برای صرفه جویی در وقت و رضایتمندی شما عزیزان فراهم کرده است. داروخانه اینترنتی شیدر با مجوز رسمی درزمینه محصولات داروخانه ایی، خدمات مشاوره آنلاین و خرید اینترنتی و آنلاین با ضمانت اصل بودن محصول و کالا را فراهم کرده است. یکی از مهم ترین اهداف این سایت، خریدی راحت و مطمئن در زمینه مکمل غذایی، مکمل دارویی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی بوده است که امکان سفارشگذاری در وبسایت به صورت 24 ساعته برای مشتریان امکان پذیر می باشد.

در قسمت مرجع اطلاعات دارویی این سایت تمام داروهای موجود بر اساس الفبا با کاربردها و ترکیب ها و توصیه های دارویی و تداخل ها و عوارض جانبی و… معرفی شده اند که می تواند حاوی اطلاعات بسیار مفیدی باشد.

سایت داروخانه 24

این سایت همواره بهترین اطلاعات دارویی و درمانی را در بخش وبلاگ منتشر می کند و به مخاطبانش اطلاع رسانی کافی در باره اشتباهات رایج در مصرف خود سر دارو، شیوع بیماری های فصلی و مواردی از این قبیل اطلاع رسانی می کند.

اگر بدنساز هسستید یا مکمل های ورزشی استفاده می کنید باید بدانید که داروخانه ۲۴ یکی از کامل ترین مجموعه ها را در اختیار دارد.

همه محصولات موجود در داروخانه رویش، دارای تاییدیه و برچسب اصالت از وزارت بهداشت ایران هستند. هدف این سایت، ارتقای سطح سلامت در بالاترین سطح ممکن است و همین موضوع باعث تمايز داروخانه رويش با دیگر داروخانه‌ها شده‌است. داروخانه 24، وب سایت رسمی داروخانه رویش، با هدف ارائه خدمات شبانه روزی با گسترده ترین طیف کالاهای مجاز شروع به فعالیت کرده‌است. این سایت امکانات وسیعی را از جمله ارائه توضیحات ، ویژگی‌ها ، نحوه مصرف و … در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. امکان مقایسه محصولات با یکدیگر و سهولت استفاده از وبسایت‌ها و امکان جستجوی پیشرفته با طیف متعددی از پارامتر‌ها از دیگر امکانات این وب‌سایت است. هدف ما در داروخانه ۲۴ همراهی شما برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه‌ها است. هدف نهایی مجموعه رویش تبدیل به شدن به معتبرترین و تخصصی‌ترین وبسایت داروخانه آنلاین است.
همچنین، متخصصین دارویی، تحت نظارت دکتر داروساز، آماده پاسخ به همه سوالات شما مخاطبان این سایت هستند.

بهترین سایت های داروخانه آنلاین _ داروخانه 24

زمان بندی و هزینه های ارسال اکسپرس (فوری) در تهران :

سفارشات اکسپرس تا ساعت 18:00 (به غیر از روزهای تعطیل ، پنجشنبه و جمعه) حداکثر تا 3 ساعت کاری از زمان ثبت کردن سفارش ارسال خواهد شد.

سفارشات کمتر از 1 میلیون تومان به هزینه ی مشتریان محترم و با هزینه مصوب اسنپ باکس یا الوپیک ارسال خواهد شد و سفارشات اکسپرس بیش از 1 میلیون تومان در مناطق 1 ، 2 و 3 تهران و سایر مناطق برای سفارشات بالای 1 میلیون و 500 هزار تومان رایگان ارسال خواهد شد.

واحد پشتیبانی جهت هماهنگی بازه زمانی ارسال با شما تماس خواهند گرفت.

زمان بندی و هزینه های ارسال سفارشات شهرستان :

به سفارشات کمتر از 500 هزار تومان 7 هزار تومان هزینه پست سفارشی و 14500 تومان هزینه پست پیشتاز به انتخاب مشتریان عزیز اضافه خواهد شد و سفارشات بیش از 500 هزار تومان رایگان (پست پیشتاز ) خواهد بود.

7.داروخانه آنلاین مهتا طب

در سایت این داروخانه تنوع بسیار زیادی در محصول را مشاهده می کنید. که البته با وجود طراحی ساده و واضح آن دسترسی به کالای موردنظر ساده می شود. اگر به اندازه کافی فرصت دارید پیشنهاد می کنیم داستان سی چهل سال فعالیت این داروخانه را در صفحه داستان ما بخوانید، چرا که این روایت بامزه از شکل گیری و پیشرفت مهتا طب خالی از لطف نیست.

در این سایت می توانید به صورت مستقیم و لحظه ای هر سوالی از مشاوران درباره محصولات و داروها دارید را بپرسید و یا با تلفن پشتیبانی تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی مهتاطب دارای مجوز فروش از طرف سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت است. علاوه بر این داروخانه اینترنتی مهتاطب دارای نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی (ای-نماد) است. به علاوه وب سایت مهتاطب دارای گواهینامه بین المللی(OV-SSL) SSL می باشد که بالاترین سطح امنیت برای حفاظت از اطلاعات مشتریان و تامین امنیت خریدهای اینترنتی است. در ضمن، درگاه پرداخت اینترنتی سایت مهتاطب توسط سرورهای بانک ملت تامین شده است. خرید از داروخانه آنلاین مهتاطب محدودیتی ندارد. اما با توجه به میزان موجودی محصولات در انبار ممکن است محدودیتی برای تعداد سفارش یک محصول تعریف شده باشد.

8. سایت داروخانه آنلاین باهمانه

این وبسایت یکی از معدود سایت هایی است که ارسال به سراسر کشور را انجام می دهد. داروخانه اینترنتی باهمانه با استفاده از فناوری های بروز ایمن ترین و راحتترین روش های خرید اینترنتی دارو را به مصرف کننده آن معرفی کرده است. ارسال آنلاین دارو در داروخانه باهمانه با رعایت روشهای بهینه توزیع (GDP) و زیر نظر پرسنل متخصص آن صورت می پذیرد. تمامی محصولات اعم از مکمل های بدنسازی، مکمل های گیاهی، آرایشی بهداشتی دارای مجوزهای لازم بوده و با بالاترین کیفیت ارائه می گردد. شعار داروخانه باهمانه دسترسی آسان به محصولات سلامت محور با کمترین هزینه در سراسر ایران می باشد.

پشتیبانی این سایت به صورت آنلاین از طریق واتس اپ و تلفنی از ساعت ۹ تا ۱۸ می باشد. شما می توانید خرید های خود را به صورت اتوماتیک در سایت و با درج کد، پیگیری کنید.

شما می توانید پیش از سفارش با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان از متخصصان بگیرید. همچنین اگر موفق به این تماس نشدید می توانید در سایت و قسمت مشاوره تلفنی شماره خود را وارد کنید تا مشاوران در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

9. سایت داروخانه آنلاین بهشت درمان

در این وبسایت شما می توانید با ساخت حساب کاربری اقلام بهداشتی و دارویی خود را انتخاب کنید و به لیست خرید اضافه کنید. سپس وارد سبد خرید شوید و با پرداخت اینترنتی سفارش را تکمیل کنید. اگر نمی خواهید پیش از دریافت کالا هزینه ای بدهید می توانید گزینه پرداخت در محل را فعال کنید.

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های بهشت درمان بوده است و بهشت درمان در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید

داروخانه آنلاین دارو پلاس

داروخانه آنلاین دارو پلاس، با گستره‌ای از محصولات آرایشی، بهداشتی و مکمل ها برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی را ایجاد کرده. خرید سریع، ارزان و مطمئن سه اصل اولیه است که داروپلاس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.

در مجله دارو پلاس بسیاری از مسائل پزشکی که برای بسیاری از مخاطبان این سایت مبهم است پاسخ داده شده است و پیشنهاد می کنیم درباره محصولات موردنظر خود این مجله را گاهی ورق بزنید.

جمع بند

در این مقاله بهترین سایت های داروخانه آنلاین در ایران را به شما معرفی کردیم و ویژگی های هریک را برشمردیم. گرچه بررسی های بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت را نیز پیش از معرفی انجام دادیم اما بازهم پیش از خرید پیشنهاد می کنیم خودتان توضیحات هر وبسایت را بخوانید و تصمیم بگیرید. اگر سوالی درباره هریک از موارد معرفی شده دارید می توانید از بخش نظرات زیر همین پست از ما بپرسید و پاسخ بگیرید. یا تجربیات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که همواره و برای تمام خدمات دیجیتال مارکتینگ می توانید روی همکاری تیم تاس حساب کنید.

ویدا علیپور بازدید : 406 سه شنبه 23 شهريور 1400 زمان : 23:57

تعداد صفحات : 5

لینک سازی در این بلاگ

لینک سازی تخصص ماست

خرید بک لینک و رپورتاژ از این وبلاگ به سایت آپ بک لینک و یا با شماره 021.9130.3758 تماس بگیرید

درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 1356
  • بازدید کلی : 26972
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی